Javni oglas za popunu radnih mjesta namještenika u Općinskom sudu u Zenici
Na osnovu člana 31. Zakona o sudovima u
Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i
Hercegovine“,broj:38/05,22/06,63/10,7/13, 52/14 i 85/21 ), člana 21. Zakona o
namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine
(„Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“,broj:49/05 i 103/821), u vezi
sa Odlukom Komisije za davanje prethodne saglasnosti za popunu upražnjenih
radnih mjesta u kantonalnim organima uprave i ostalim organima/ustanovama u
kojima se plaće i druge naknade zaposlenih u cjelosti ili djelimično
finansiraju iz budžeta Zeničko-dobojskog kantona broj: 02-30-14349-2/23 od 13.11.2023. godine zamjenica predsjednice
Općinskog suda u Zenici Mirhunisa Hamzić objavljuje
JAVNI OGLAS
za popunu
upražnjenih radnih mjesta namještenika u
Općinskom sudu u
Zenici
1.
„Viši referent za upravljanje predmetima“- 1 (jedan) izvršilac na
neodređeno vrijeme
OPIS POSLOVA
1. za radno mjesto „Viši referent za upravljanje
predmetima“
Vrši identifikaciju predmeta na policama koje je
potrebno iznijeti sudijama i stručnim saradnicima na osnovu posebnog ispisa;
sortira predmete po godinama i rastućim brojevima po zaduženosti sudija, te
dodaje novozaprimljene predmete; vrši ulaganje svih pismena koji se odnose na
odgovarajući predmet; provjerava da li su svi predmeti uredni u omotima sa svim
potrebnim oznakama, te eventualno neuredne predmete vraća referentima čiji
zadatak je bio uredno uložiti određeni akt u predmet da ga ažuriraju; stara se
da predmeti po kojima je postupljeno budu uredno uloženi na odgovarajuće mjesto
na polici; postupa po naredbi sudije ili stručnog saradnika za dostavljanje i
iznošenje pojedinih predmeta ili pismena prije isteka evidencije; kontroliše urednost
donošenja i iznošenja predmeta i o uočenim nedostacima obavještava šefa Odsjeka
sudske pisarnice; po nalogu šefa Odsjeka sudske pisarnice dostavlja mu predmete
koje stranke traže na uvid i o tome vodi urednu evidenciju; vodi evidenciju
predmeta upućenih drugim sudovima ili drugim organima i prati njihovo vraćanje;
obavlja i druge poslove u pisarnici po naredbi šefa pisarnice, predsjednika i
sekretara Suda.
2. za radno mjesto „Viši referent za arhivu“
Prima i arhivira predmete i u iste ulaže podneske koji naknadno
pristignu;redovno vodi arhivsku knjigu sa odgovarajućim evidencijema;kontroliše
rokove čuvanja predmeta;vrši sređivanje arhivske grade i redovno ,po isteku
kalendarske godine vrši izdvajanje bezvrijednog regustraturskog materijala;vrši
odabir arhivske građe prema listi registraturskog materijala;vrši izdavanje
predmeta iz arhive na zahtjev stranaka ili sudija i iste dostavlja pisarnicama
uz obavezno izdavanje reversa;vodi evidenciju o privremeno izdvojenim
predmetima iz arhive:vodi evidenciju o izdatim predmetima iz arhive drugim
sudovima i organima i brine se o njihovom blagovremenom vraćanju:vodi
evidenciju reversa o izdatim predmetima iz arhive;preuzima predmete za arhivu
iz pisarnice suda;obavlja i sve druge poslove u skladu sa propisima koji
ureduju obavljanje arhivske djelatnosti;obavlja i druge poslove iz djelokruga
rada ovog radnog mjesta po nalogu predjednika i sekretara Suda suda i šefa
Odsjeka.
3.za radno mjesto „Viši
referent za upisnik za izvršne spise“
Vodi upisnike i pomoćne knjige na način
propisan Pravilnikom o sudskom poslovanju,obavlja sve poslove u vezi sa spisima
(osniva spis,vrši popis spisa i druge poslove vezane za formiranje spisa); prima
podneske, dostavnice i povratnice i blagovremeno ih ulaže u predmete; blagovremeno
priprema predmete iz evidencije i dostavlja ih sudijama ili sudskim
izvršiteljima; razvodi predmete kroz upisnike; vodi evidenciju o kretanju i
zaduženju spisa; vodi evidenciju o svim rješenjima na osnovu kojih je sudlja
predmet iskazao riješenim po vrsti, te ovu evidenciju na kraju mjeseca
sravnjava sa sudskim zapisničarima (daktilografima), nakon čega obostrano
potpisani izvještaj predaje šefu pisarnice; provodi kroz upisnik završene i
finalizirane spise i iste, po naredbi sudije, dostavlja u arhivu; pribavlja, po
potrebi, arhivirane predmete iz arhive; obavlja i druge poslove po naredbi
predsjednika,sekretara i šefa pisarnice.
USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA:
Pored općih uslova propisanih članom 24. Zakona o namještenicima u organima državne službe
u Federacije Bosne i Hercegovine (državljanstvo
BiH, punoljetstvo, opća zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog
mjesta, vrsta i stepen školske spreme
potrebne za obavljanje poslova radnog mjesta, da u posljednje dvije godine od
dana objavljivanja oglasa nije otpuštan iz organa državne službe kao rezultat
disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno, Bosni i
Hercegovini, da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine)
svi kandidati trebaju ispunjavati slijedeće
posebne uslove:
za radno
mjesto pod rednim brojem 1. SSS, završena srednja
škola: gimnazija, birotehnička, upravna ili druga slična škola, III ili IV
stepen, položen stručni ispit, poznavanje rada na računaru, 10 mjeseci radnog staža
za radno mjesto
pod rednim brojem 2. SSS, završena srednja
škola: gimnazija, birotehnička, upravna ili druga slična škola, III ili IV
stepen, položen stručni ispit, položen arhivarski ispit, poznavanje rada na
računaru, 10 mjeseci radnog staža
za radno
mjesto pod rednim brojem 3. SSS, završena srednja škola: gimnazija,
birotehnička, upravna ili druga slična srednja škola, III ili IV stepen,
položen stručni ispit, poznavanje rada na računaru, 10 mjeseci radnog staža
Uz prijavu na Javni oglas
potrebno je priložiti slijedeću dokumentaciju (original ili ovjerenu kopiju):
- diploma/uvjerenje o završenoj
traženoj stručnoj spremi;
-
uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci);
-
izvod iz matične knjige rođenih;
-
dokaz o radnom stažu stečenom na poslovima tražene stručne spreme: potvrde/uvjerenja izdata od poslodavca kod
kojih je iskustvo stečeno u čijem sadržaju treba da bude naveden: naziv radnog
mjesta na koje je kandidat bio raspoređen, stručna sprema koja se traži za to
radno mjesto, opis poslova radnog mjesta, precizan period angažovanja kandidata
na tim poslovima, odnosno podatak koliko je dugo obavljao navedene poslove ili uvjerenje o činjenicama iz matične
evidencije nadležne institucije za PIO/MIO ili
uvjerenje nadležne Porezne uprave uz obavezno dostavljanje potvrde u
kojoj će šifre stručne spreme biti razjašnjene tako da se na osnovu iste može
jasno utvrditi sa kojom stručnom spremom je stekao radni staž i u kojem periodu
-
dokaz o poznavanju rada na računaru
-
uvjerenje o položenom stručnom ispitu[1];
-
uvjerenje o položenom arhivarskom ispitu ( za kandidate pod 2.)
-
ovjerenu izjavu kandidata da u posljednje dvije godine nije
otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske kazne;
-
ovjerenu izjavu kandidata da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava
Bosne i Hercegovine.
Sa kandidatima koji budu ispunjavali uslove
oglasa dužni su, po pozivu suda, pristupiti na intervju.
Izabrani kandidati za radno mjesto pod rednim
brojem 1. i 2. i 3. će biti podvrguti sigurnosnim
provjerama u skladu sa Zakonom o zaštiti tajnih podataka („Službeni glasnik
BiH, broj: 54/05 i 12/09).
Javni oglas ostaje otvoren 15 (petnaest)
dana od objavljivanja oglasa u dnevnim
novinama, na oglasnoj tabli suda i na web stranici Općinskog suda u Zenici.
Prijave za javni oglas sa potrebnom dokumentacijom potrebno je dostaviti u
zatvorenoj koverti neposredno putem prijemne kancelarije Suda ili putem pošte
preporučeno na adresu: OPĆINSKI SUD U
ZENICI, Trg BiH broj 2, 72 000 ZENICA sa naznakom“ za Javni oglas- ne otvarati“
.
Nepotpune
i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
[1] Napomena :
Ukoliko kandidat prijavljen na poziciju pod rednim brojem 1. 2. i 3. nema položen stručni ispit
a bude izabran, u obavezi je taj ispit položiti
najkasnije u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne
službe.