• logo
  • osnovna stranica
  • Općinski sud u Zenici

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Komunikacijska strategija Općinskog suda u Zenici

    02.10.2023.

    Općinski sud u Zenici je dana 30.06.2022. godine usvojio Komunikacijsku strategiju kao dokument koji ima za svrhu unapređenje transparentnosti rada ove pravosudne institucije. Usvajanjem Komunikacijske strategije doprinijet će realizaciji jednog od strateških ciljeva Godišnjeg programa rada Općinskog suda u Zenici za period 2021.-2023. godina, a to je unapređenje transparentnosti rada. 

    Njenim usvajanjem ispoštovane su preporuke definisane Komunikacijskom strategijom Visokog sudskog i tužilačkog vijeća BiH 2022.-2025. iz mjeseca decembra 2021. godine, čiji je cilj izgradnja nezavisnog, nepristrasnog, profesionalnog i transparentnog pravosuđa kroz učvršćivanje vladavine prava i povjerenja javnosti u rad pravosuđa. 

    Neke od aktivnosti predviđene Komunikacijskom strategijom u narednom periodu jesu jačanje proaktivne komunikacije sa medijima putem saopćenja za javnost, press konferencija, ažuriranja web stranice Suda i drugih vidova eksterne saradnje sa građanima, naučnom javnošću, nevladinim sektorom i drugim zainteresovanim subjektima.

     

    Prikazana vijest je na:
    26 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    Komunikacijska strategija Općinskog suda u Zenici

    02.10.2023.

    Općinski sud u Zenici je dana 30.06.2022. godine usvojio Komunikacijsku strategiju kao dokument koji ima za svrhu unapređenje transparentnosti rada ove pravosudne institucije. Usvajanjem Komunikacijske strategije doprinijet će realizaciji jednog od strateških ciljeva Godišnjeg programa rada Općinskog suda u Zenici za period 2021.-2023. godina, a to je unapređenje transparentnosti rada. 

    Njenim usvajanjem ispoštovane su preporuke definisane Komunikacijskom strategijom Visokog sudskog i tužilačkog vijeća BiH 2022.-2025. iz mjeseca decembra 2021. godine, čiji je cilj izgradnja nezavisnog, nepristrasnog, profesionalnog i transparentnog pravosuđa kroz učvršćivanje vladavine prava i povjerenja javnosti u rad pravosuđa. 

    Neke od aktivnosti predviđene Komunikacijskom strategijom u narednom periodu jesu jačanje proaktivne komunikacije sa medijima putem saopćenja za javnost, press konferencija, ažuriranja web stranice Suda i drugih vidova eksterne saradnje sa građanima, naučnom javnošću, nevladinim sektorom i drugim zainteresovanim subjektima.